I'm actually illustrator

Zeta Papdo

Οι σπουδές μου αφορούν τον σχεδιασμό επίπλων και εσωτερικών χώρων. Η δραστηριότητά μου ωστόσο, επεκτείνεται στον χώρο της εικονογράφησης, του web visual και της φωτογραφίας. Δε πρόκειται για στροφή καριέρας, πρόκειται για μια κοινή αγάπη στη δημιουργία εικόνων!

Πως μπορώ να βοηθήσω?

  • Europe, Greece
  • zetapapdo@gmail.com
  • zetapapdo.blogspot.gr
  • #zetapapdo
Me

What I'm Made Of

Ίσως ένα γράφημα, θα βοηθούσε να κατανοήσεις καλύτερα τις επαγγελματικές μου ικανότητές. Όπως θα γνωρίζεις ήδη, οι άνθρωποι είμαστε αποδοτικότεροι στα πράγματα που απολαμβάνουμε περισσότερο να κάνουμε!

Illustrating 100%
Photography 86%
Graphics / Visuals 62%
Interior + Furniture Designing 21%

Το blogging, είναι ένα "όχημα" που σε εξελίσσει και να σε οδηγεί σε νέους προορισμούς.

Όσο κρατώ το μολύβι μου, τα πάντα μπορούν να συμβούν!

Θα μπορούσαμε να πούμε, πως το web visual είναι σήμερα, ό,τι η ‘διαφήμιση’ στα 60s.

Το καλό feedback είναι πάντα τιμή μου!

Η αλήθεια δεν αποτυπώνεται στον φακό, αλλά στο όραμα του φωτογράφου!

Η τέχνη, του να αφαιρείς τέχνη για να προσθέσεις marketing!

0
published works
0
page views
0
page followers
0
page likes
Λυπούμαστε, αλλά η σελίδα που αναζητάτε στο ιστολόγιο αυτό δεν υπάρχει.
Λυπούμαστε, αλλά η σελίδα που αναζητάτε στο ιστολόγιο αυτό δεν υπάρχει.

GET A BANNER

❤ Για ‘σένα που θέλεις να εκπέμπεις happy mood, έχω ετοιμάσει κάτι special!

COUNTRY

Europe, Greece

EMAIL

zetapapdo@gmail.com

WEB

zetapapdo.blogspot.gr

HASHTAG

#zetapapdo